(+420) 234 221 188

Úklid kanceláří

Kvalitní, moderní a komplexně řešený úklid

Úklid kanceláří

Sháníte především kvalitní pravidelný úklid vaší kanceláře a administrativního centra, nebo jen jednorázový generální úklid? Naše společnost již řadu let patří k dodavatelům nejkvalitnějších komplexních úklidových služeb pro kancelářské komplexy. Dokážeme uspokojit požadavky velkých společností s výměrou nad 1500m2 až po střední a malé firmy s kancelářemi kolem 100m2. Úklidová firma Uklizený dům vám je k dispozici ve všech případech. Pravidelný úklid provádíme nejen v Praze, ale také v rámci Středočeského kraje a zahrnuje utírání prachu, mytí a leštění oken nebo skleněných výplní kancelářských boxů, strojové čištění, leštění nebo zdokonalování vzhledu podlah, luxování průmyslovým vysavačem, praní a čištění koberců suchou nebo mokrou cestou každý den, týden nebo měsíc. Po domluvě se zákazníkem provádíme i nadstandardní úklidové služby vyplývající z charakteru uklízeného prostoru.

Jaké služby zahrnuje úklid kanceláří?

  • Úklid kancelářských budov a komplexů
  • Strojový úklid podlah
  • Pravidelné luxování a čištění koberců
  • Utírání prachu
  • Pravidelný úklid toalet
  • Doplňování hygienických potřeb
  • Sběr, mytí a úklid nádobí
  • Vyprazdňování odpadkových košů
  • Zametání, stírání
  • Otírání klik a skvrn ze dveří a vypínačů
  • Mytí dveří a zárubní
  • Mytí podhledů a luxferů
  • Mytí dveří a zárubní
  • Čištění obkladových povrchů
  • Údržba a impregnace ušlechtilých částí interiéru

Pravidelný úklid kanceláří

Hygienický servis

Denní servis

Čištění koberců

Doplňování

Generální úklid

uklid kanceláří foto

Jednorázový nebo pravidelný úklid kanceláří provádíme jak za denního provozu, tak v nočních hodinách. Realizační tým naší úklidové firmy provádí úklidy 24 hodin denně. Naše úklidová firma standardně zajišťuje úklid kanceláří pro velké administrativní komplexy, ale i pro malé firemní prostory od 100 m2. Vždy záleží na individuálním přání zákazníka, který stanový rozsah a četnost prováděné úklidové služby. Naši pracovníci jsou standardně vybaveni odpovídajícími pracovními a ochrannými pomůckami v souladu s platnými předpisy a s předepsaným pracovním oděvem vhodným pro dané prostředí. Oděv je označen logem naší společnosti a jmenovkou zaměstnance. V případě požadavku jsme schopni zajistit a udržet nadstradartní dress code úklidových pracovníků. Všichni naši pracovníci se při vstupu do objektu a při pohybu v něm řídí vnitřními předpisy zákazníka. Všichni naši zaměstnanci mohou svou bezúhonnost doložit čistým trestním rejstříkem a jsou proškoleni v oblasti BOZP.. Pro úklid prostor objektu používáme čistící prostředky, nástroje a mechanismy, které jsou vysoké kvality, nepoškozují objekt, jeho zařízení včetně podlahových krytin a nejsou škodlivé pro životní prostředí a lidské zdraví. Pro výpočet ceny pravidelného či jednorázového úklidu vaší nemovitosti nás neváhejte kontaktovat prostřednictvím kontaktního formuláře.

Speciální činnosti

  • Cleaning management každá úklidová sestava je vytvořena přesně dle potřeb jednotlivých klientů s maximálním ohledem na pracovní efektivitu.
  • Hygienický servis se zaměřuje na nejvíce namáhané prostory kancelářských prostor jako recepce, food court kuchyňky a toalety.
  • čištění koberců suchou metodou, kdy není nutné na rozdíl od klasického mokrého extraktoru nechat koberec proschnout a je ihned po vyčištění pochozí.
  • nano impregnaci a ochranu namáhaných koberců která prodlužuje životnost a zabraňuje znečištění
  • specializované čištění podlahových a obkladových materiálů ( elastické podlahoviny, terrazzo, beton, kámen a umělí kámen )

Už od založení firmy se Uklizenýdům.cz specializuje na celoroční pravidelný úklid firem, firemních prostorů a kanceláří, úklid bank, pojišťoven, hotelů i skladů. Během prvních let své existence získala díky výborné pověsti řadu zakázek a doporučení. Nejinak je tomu i v současné době, kdy se trendy v oblasti úklidové technologie neustále zdokonalují, a realizační tým má k dispozici obsáhlé a kvalitní znalosti v oboru, vysoce kvalitní přístroje na čištění podlah a materiálů, chemické čisticí prostředky a navíc velkou motivaci. Nechte úklid na profesionálech a svůj čas věnujte důležitějším věcem, než je vyřizování stížností na špatně provedený úklid.

Pro stanovení ceny dle ceníku je třeba uklízený prostor vidět a změřit, přesnou kalkulaci dle ceníku dodáváme do 24 hodin. Pokud v ceníku nějakou cenu nenaleznete, stačí nás kontaktovat prostřednictvím kontaktního formuláře a rádi váš dotaz zodpovíme.

Můžeme začít uklízet ještě dnes!

Objednejte naše služby prostřednictvím kontaktního formuláře nebo telefonicky.

Pravidelný úklid kanceláří


„Každý úklid je nutné přizpůsobit rytmu společnosti pro kterou činnost vykonáváme „

U jednotlivé zakázky je kladen důraz na vysokou míru kvality, profesionality a na individuální přístup ke každému zákazníkovi. Naše společnost pro Vás zajistí komplexní úklid kanceláří a administrativních prostor. Úklidové práce v kancelářích a administrativních budovách provádíme s využitím nejnovějších úklidových technik a metodických postupů v rámci Cleaning Managementu.

Na základě pravidel Cleaning managementu a individuálně zpracovaného takzvaného Hygienického plánu. Zajišťujeme úklid kanceláří jak pro velké společnosti s kancelářským provozem nad 1500m2, stejně tak uklízíme  střední a malé firmy s plochou pod 500m2. V rámci poskytování pravidelného úklidu vnitřních kancelářských ploch nabízíme i denní servis (operativní úklid nahodilých znečištění v průběhu dne), službu doplňování hygienického materiálu a instalaci hygienických zásobníků na sociálních zařízeních, mytí nádobí a další služby dle individuálních požadavků zákazníka. Na exponovaná místa objektů (vchody, vstupní haly, chodby) nabízíme podlahové vnitřní a vnější čistící zóny – rohože, které zabraňují přenosu nečistot z venkovního prostředí a snižují náklady na údržbu objektů. Pracovní ruch v naší firmě nikdy neutichá, pracujeme na směny 24hodin denně 7 dní v týdnu včetně svátku a vždy tak abychom nezatěžovali provoz firmy. Všechny úklidové práce provádíme v době, kterou si sami vyberete po té, co na začátku spolupráce sestavíme podle vašich požadavků konkrétní hygienický plán úklidu a díky přesnému harmonogramu tak máte vždy přehled o jednotlivých prováděných úklidových činnostech. Díky našemu systému práce budou Vaše kanceláře vždy reprezentativní a připravené na běžný pracovní ruch.



pravidelný úklid kanceláří hlavní obrázek 

 

Cleaning management

Pro maximální efektivitu práce a tím i vynaložených prostředků je nutné dodržovat základy takzvaného Cleaning managementu. Cleaning management není nic složitého jeho implementace v běžném provozu je po seznámeni se s několika málo stěžejními body zcela intuitivní. Výhodou Cleaning managementu je snadná aplikovatelnost tohoto systému na každý jednotlivý provoz, firmu, společnost s odlišnými požadavky na skladbu a podmínky úklidu. Základem je kvalitně vyškolený personál úklidové firmy a spolupráce klienta. Úklidová firma nesmí omezovat a jakkoli narušovat firemní provoz a na druhé straně musí klient poskytnout úklidové firmě všechny podmínky k tomu aby mohla svou práci provádět kvalitně a samostatně.

Zastupitelnost, odbornost a flexibilita úklidových pracovníků

Řízení lidských zdrojů je jedna z hlavních součástí naší úklidové firmy. Pravidelný úklid kancelářských prostor provádí stabilní tým nemněných pracovníků schopných v případě nenadálé události zajistit vzájemnou zastupitelnost. Naše společnost vysoce dbá na stálé zvyšování odbornosti a dovednosti svých úklidových pracovníků. Proto každý pracovník v průběhu měsíce absolvuje vždy několik stáží u jiných týmů naší společnosti kde získává praktické zkušenosti v různorodých úklidových a čistících oborech. Tímto způsobem  získává každý pracovník praktické dovednosti a znalosti které dále zvyšují jeho odbornou kvalifikaci.

Rozpočet

Veškeré vnitřní procesy jsou řízeny v součinnosti se systémem jakosti. Díky bohatým dlouholetým zkušenostem a především díky vlastní propracované metodice pracovních postupů dokážeme, zajisti znatelnou konkurenční výhodu, kdy klient při srovnatelných nákladech získá vyšší přidanou hodnotu odvedené práce. Reprezentativní, čisté a příjemné pracovní prostředí zvyšuje pozitivní podvědomí klientů firem kteří firmy navštěvují a podněcuje kreativitu vlastních zaměstnanců. Naopak špatné pracovní prostředí se může stát doslova peklem, vytvoří negativní obrázek klientů  vede k nižší motivaci zaměstnanců firem. Smyslem je aby za stejné náklady získal klient vyšší přidanou hodnotu odvedené práce.

Příklad náplně práce pro pravidelný denní úklid kanceláří:

*náplň prací a četnost dle přání klienta

  • kompletní vysávání koberců
  • vytření ostatních podlahových ploch
  • případný sběr nádobí
  • vynesení košů / pytlíků a jejich výměna / třídění odpadu
  • úklid sociálních zařízení
  • úklid recepce
  • úklid kuchyňky
  • otření stolů ( dostupných míst)
  • otření prachu z dostupných míst ( skříňky, PC, telefony…atd. )
  • úklid provozních místností ( kopírky, scannery, skartovače )
  • leštění zrcadlových a skleněných ploch
  • úklid food courtu

Denní servis

„Základem je preciznost, kvalita a smysl pro detail“

O provozu kanceláří a jejich životu víme opravdu vše. Součástí péče a zvýšení komfortu je takzvaný denní servis, kdy úklidová pracovnice nebo pracovník průběžně zajišťuje veškeré základní hygienické potřeby a to při plném provozu kanceláří a přilehlých provozů. Denní servis je defakto nutností u kanceláří se 100 a více rezidentními zaměstnanci nebo při výměře kanceláří nad 1000m2.  Náplň a množství práce určuje klient, ale zpravidla obsahuje periodický úklid nejvíce zatěžovaných, částí kanceláří, jako jsou kuchyňky, toalety a jednotlivá exponovaná místa. Součástí takového servisu jsou průběžné práce prováděné jak podle pevně daného rozpisu tak dle aktuálních potřeb. Většinou zahrnují sběr a mytí drobného nádobí, úklid kuchyněk včetně spotřebičů, lokální vysávání zatěžovaných míst, příprava zasedacích místností, řešení drobných nehod, zajištění hygieny v prostorách toalet, průběžné doplňování hygienických potřeb ve všech zásobnících,  kontrola odpadkových košů a dalších drobných činností dle aktuální potřeby a specifikace kanceláří.

Pracovník denního úklidového servisu zná dokonale pracovní prostředí a díky zkušenostem umí intuitivně a samostatně řešit jednotlivé specifické úkoly a problémy aniž by si toho klient všiml.

  • Vysávání zatížených míst kanceláří
  • Příprava, údržba a úklid zasedacích místností
  • Odstranění běžných omaků skleněných příček, dveří a jiných skleněných ploch
  • Úklid a stálá hygiena toalet
  • Doplňování hygienických potřeb
  • Sběr použitého nádobí
  • Průběžný úklid kuchyněk
  • Obsluha myčky na nádobí
  • Průběžný úklid food courtu
  • Praní ručníků, utěrek a bílého prádla
  • Zalévání květin a jejich drobná údržba
  • V neposlední řadě řešení akutních situací

Můžeme začít uklízet ještě dnes!

Objednejte naše služby prostřednictvím kontaktního formuláře nebo telefonicky. Do dvanácti hodin od zavolání jsme schopni začít s úklidem či jakoukoliv jinou službou.

Doplňování

„Kvalitní ještě neznamená drahé a nakoupit levně ještě neznamená snížit náklady“

V rámci všech druhů činností spojených s úklidem kanceláří nabízíme doplňování případně distribuci především spotřebních hygienických potřeb. Doplňování probíhá průběžně dle aktuální spotřeby klienta a týká se převážně hygienických přípravku z prostředí toalet jako tekutá mýdla, toaletní papír, papírové ručníky, výměna froté ručníků, náplně různých aromatizátorů a podobně.

Kvalita / cena hygienického materiálu

Při běžné spotřebě hygienického materiálu bereme v potaz především ekonomickou rentabilitu tedy poměr kvalita / cena. Například při koupi nejlevnějších papírových ručníků je třeba si uvědomit, že k usušení rukou je spotřeba až 3 – 4x větší nežli u ručníků za „průměrnou“ cenu. Totéž platí i u mýdla kdy levné „ředěné“ mýdlo má 2 až 3x násobnou spotřebu díky nízké účinnosti u levných výrobků. Výrobce a tip  přípravku vždy určuje klient a naše firma pouze předává doporučení. Nepreferujeme výhradního výrobce nebo dodavatele, preferujeme na prvním místě kvalitu s návaznosti na konečnou spotřební cenu. 

 doplňování hlavní foto

 

VOLBA DODAVATELE HYGIENICKÉHO MATERIÁLU

Jak jsme již uvedli dodavatele případně výrobce si klient vždy určuje sám, na základě předchozí oboustranné dohody. Pokud spotřební hygienický materiál dodává naše firma, je vždy podle aktuální spotřeby určena frekvence a množství materiálu, který pak v pravidelných týdenních nebo měsíčních intervalech zavážíme. Doprava takto dodávaného materiálu je zpravidla zdarma. V případě, že tento hygienický spotřební materiál objednává a zajišťuje sám klient, naši pracovníci pouze upozorňují na potřebu jeho doplnění.

Hygienický servis

Cílem je vytvořit a udržovat reprezentativní a příjemné zázemí.

V hygienickém servisu jde především o speciální péči provozem nejvíce zatěžovaných částí kancelářských prostorů jako food court, kuchyňky a toalet. V kuchyňkách jde především o vodní kámen, mastnotu, sedimentární a oxidační usazeniny vznikající běžným provozem. Food courty jsou místa odpočinku a setkání při přestávkách zaměstnanců proto zde klademe extremní důraz na jejich stálou a v rámci denního servisu důkladnou kontrolu. Jedna z podceňovaných a opomíjených, ale pro reprezentaci firemního prostředí důležitých částí je intimní prostor toalet. Největším problémem toalet jsou především soli, mýdlové čističe, organické nečistoty a především agresivní močový kámen. Při požadavku na reprezentaci a čistotu musí být těmto prostorám věnována maximální péče. Díky vysoké odborné profesionalitě jsme schopni jednorázově vyčistit a upravit povrchy tak aby maximálně odolávali výše zmíněným vlivům. V rámci průběžného pravidelného úklidu kancelářských prostor nutný smysl pro detail kdy při úklidu toalet dbáme na čistotu i takových drobností jako panty prkének, okraje baterií, údržba odtokových kanálků a sítek, čištění a dezinfekce komplikovaných míst v prostorách firemních toalet a podobně. Praní, vyváření a příprava froté ručníků. Při průběžném úklidu zajistí zaměstnanec denního servisu jejich stálou výměnu. 

hygienický servis hlavní foto

 

Food court

Průběžné odstraňování nečistot ze stolů a židlí
Odnášení zapomenutého nádobí
Úklid vybavení food courtu
Průběžné vytírání dle aktuální potřeby
Doplňování hygienických potřeb food courtu jako ubrousky případně ručníky
Akutní úklid při nepříjemných událostech například rozlití tekutin …. atd.
Po ukončení provozu celkový úklid food courtu
Zajištění stálé čistoty košů a případné třídění odpadu



hygienický servis podkategorie food court 


Kuchyňky

Denní udržování čisté pracovní plochy
Čištění kávovarů od sedimentu
Periodické odvápnění rychlovarných konvic
Kromě obsluhy myček i jejich průběžné drobné čištění
Drobné čištění a údržba ledniček a mikrovlnek
Údržba nádobí od nečistot, které samotná myčka neodstraní
Denní odstraňování případných agresivních nečistot z podlahové krytiny
Denní starost o odpad, včetně třídění odpadu 

hygienický servis podkategorie kuchyňky

Toalety:

Denní údržba umyvadel a umyvadlové desky.
Čištění a údržba baterií nerezových částí s ohledem na choulostivý povrch.
Odstraňování sedimentárních a oxidačních nečistot následná preventivní péče.
Vysoká péče o keramickou sanitární techniku.
Denní péče o obkladové a podlahové materiály.
Odstraňování močového kamene a ochrana před jeho působením.
Odstraňování vodního kamene a průběžná preventivní péče.
Denní odstraňování případných agresivních nečistot z podlahové krytiny.
Čištění a denní údržba případných sprchových částí.
Celková dezinfekce.
Specializované čištění a zodolnění keramických, terrazzových a PU povrchu v prostorách toalet.


hygienický servis podkategorie toalety

Čištění koberců

„Dobrá každodenní kondice koberce vyžaduje správnou metodu čištění“

Nabízíme periodické čištění koberců několika metodami. Díky technologické know how jsme schopni vyčistit většinu provozního znečištění koberců běžně užívaných v kancelářských provozech. Čištění koberců zajišťujeme především mimo vlastní provoz firem a to v nočních hodinách, víkendech a svátcích. Díky metodě,  suchého čištění jsme schopni zajistit čištění koberců i ve firmách s nepřetržitým provozem. Na výběr má klient dvě základní metody čištění koberců při kterých musí zvážit které atributy preferuje. Základní nejlevnější metodou je mokré případně pěnové čištění kdy vlastní čištění probíhá pomocí vodních extraktorů a po vyčištění koberce je nutné počítat s dobou na celkové vyschnutí. Druhou metodou je velice účinné čištění pomoci suchého granulátu kdy speciálním strojem tento granulát na sebe naváže, díky jednoduché chemické reakci, chemické nečistoty a následně je tento granulát opět vysbírán pomocí speciálního kartáčového stroje.  Výhodou této metody je ve srovnání s mokrou metodou extremní rychlost celého čistícího procesu a koberec není potřeba dále sušit. Po vyčištění koberce v prostorách firem nabízíme jeho následnou impregnaci speciálními přípravky Dr. Schutz  které ochrání koberec před poškozením a prodlužuje dobu před jeho další generální údržbou. 

 čištění koberců hlavní


Suchou metodou CarpetLife / Carpet Cleaner

Nabízíme hloubkové čištění suchým přírodním granulátem metodou CARPETLIFE. Jedná se o velice účinnou, šetrnou a rychlou metodu čištění koberců. Podlaha může být kdykoliv během čištění používána a lze použít za plného provozu. Není potřeba chránit vybavení kanceláře před vlhkostí. Tato metoda je vhodná do kancelářských provozů kdy při její aplikaci minimálně narušuje chod firem a oproti běžným časově náročným metodám prováděných za mokra.  Tato metoda je také ideální pro čištění koberců choulostivých na vlhkost, volně položených nebo napínaných koberců. Díky optimalizované velikosti zrna téměř žádná tvorba prachu.


 suché čištění koberců.jpg


Mokrou metodou vodním nebo pěnovým extraktorem

Velice levná běžně užívaná metoda čištění koberců za pomoci vodního nebo pěnového extraktoru. Při použití této metody je nutné počítat s cca 24hodinovou odstávkou čištěného kancelářského prostoru. Na některé druhy koberců nelze použít běžný vodní extraktor a koberec vyčistíme za použití pěny a pěnového extraktoru. I když se jedná o takzvanou „suchou“ pěnu je pěna kapalné skupenství proto  je nutné počítat dočasnou vlhkostí čištěného koberce a s dočasným omezením provozu. Celí proces probíhá aplikací čistící emulze případně pěny do povrchu koberce a a následné vysátí cca 90% emulze společně s nečistotami pomocí výkonného extrakčního stroje.  Výhodou mokrých metod čištění koberců je především nízká cena ve srovnání se suchou metodou.


mokré čištění koberců

Lokální čištění koberců

V rámci pravidelných služeb zajistíme vlastními prostředky lokální vyčištění poškozeného místa koberce případně vyčištění pouze omezené metráže. Pokud převrhnete hrnek s kávou, upustíte oběd,  přinesete do kanceláře nečistoty na podrážkách bot, nebo se bujarý firemní večírek podepíše na stavu koberce není problém většinu znečištění koberce lokálně odstranit. Odstranění znečištění probíhá v omezeném rozsahu dle aktuálních dispozic a specifickou metodou dle druhu koberce a jeho poškození.

Generální úklidy kanceláří

„Provozy uklízíme v době pracovního klidu firmy v noci a o víkendech“

V rámci služeb nabízíme jednorázové a pravidelné generální úklidy kanceláří. Smyslem generálního úklidu je realizace prací které nelze provést při běžném úklidu. Běžnou náplní takovéhoto generálního úklidu kanceláří je očištění všech špatně dostupných míst nebo čištění inventáře který nelze udržovat běžným úklidem, jako jsou světla, vrchní části vysokých skříněk a polic, dále mytí oken, celkové nebo lokální čištění kobercům, kompletní čištění kuchyňky včetně lednic a jednotlivých spotřebičů, čištění kompletního obložení a vybavení toalet, případně provádíme specializované čištění materiálů dle aktuální situace dispozic a přání klienta. U klientů u kterých zajišťujeme běžný denní, popřípadě týdenní úklid kanceláří se generální úklid specifikuje již na samém počátku spolupráce vyjma nepředvídatelných událostí a situací. Následný generální úklid pak provádíme v pravidelných intervalech nebo dle aktuální potřeby zadavatele. Pro klienty zajišťujeme také havarijní službu, kdy řešíme běžné krizové situace jako vytopení, firemní večírky a oslavy, úklid po méně pozorných řemeslnících, po stavbách, vyhoření, nebo obyčejný úklid před nastěhováním.

generální úklid hlavní obrázek

 

Termín generálního úklidu a lidské zdroje

Generální úklidy provádíme primárně v odstávkách provozu firem například v nočních hodinách, o víkendech, v letních měsících kdy  se snižuje fluktuace osob, nebo o státních svátcích. Pokud je nutné provést některé úkony úklidu při plném provozu vždy volíme variantu s nejmenším omezením. Vzhledem k silnému zázemí naší firmy jsme schopni provést generální úklid velkometrážních kanceláří  ( například 3000m2 ) nebo celých kancelářských bloků budov, během jednoho víkendu popřípadě dvou nocí ( 2 x 12 pracovních hodin ).

Běžná náplň generálního úklidu

Otření případně vyčištění nohou židlí a stolů
Vysátí špatně dostupných míst kdy je potřeba manipulovat s inventářem
Čištění osvětlení například stropních svítidel a nástěnného osvětlení
Odstranění prachu z vrchních částí skříní a vysokých polic
Čištění drobného vybavení a inventáře kanceláře ( na základě dohody)
Celkové nebo lokální čištění koberců
Mytí dveří, oken a všech skleněných výkladců
Čištění prostoru food courtu
Vysátí a čištění čalounění nábytku
Kompletní čištění a dezinfekce všech částí prostoru toalet
Hygienický servis food courtu, kuchyněk a toalet
Specializované čištění podlahových a obkladových materiálů
Specializované čištění specifických materiálů
Generální úklid po stavbě a rekonstrukci včetně odvozu stavebního odpadu
Řešení havarijních situací

300
zákazníků

3000
provedených zakázek

Objednat úklidové služby

14
let praxe v oboru